Sunday, January 15, 2012

Kembali semula...

ce teka saya yang mana satu..^_^









Asalamualaikum dan salam 1 Malaysia..Hamboi semangat satu malaysia benor..hahaha
Setelah hampir 7 bulan Belog ni terbiar dan diprivatekan sehingga pernah aku terlupa apa password untuk blog ni.... akhirnya aku kembali membukakan hati untuk berblog kembali..walaupun blog ini bukanlah tumpuan dunia mahupun negara seperti nama nama besar Hanis Zalikha, Fatin Liyan dan bla bla...

cukuplah sekadar memuaskan hati sendiri,
Okaylah..okaylah
ekceli aku dah 2 minggu jadi penggangur setelah bekerja kontrak di UMSC..
 1 january kontrak tamat.. so belum lagi dapat panggilan.. jadi pada mana mana syarikat yang nak hired saya silakan email saya.. kerna saya memang sangat memerlukan duit gaji untuk membayar balik yuran PTPTN okeyh...tapi jsila jangan mak ayam atau bapak ayam untuk memanggil saya bekerja


jadi nak dipendekkan cerita.. dekat 2 minggu ni asyik duduk umah takde benda nak buat... ingat nak belajar jadi surirumah dengan menambah baik cara jahitan serta masakan namun belum le lagi nak mulanya..
so everideh i asyik nak
bertwitter ini addict
tumblr...scrolling... reblog
facebook just scrooling scrolling yawn close tab..

but tak mencabar minda serta menumpulkan penguasaan bahasa.. jadi dengan ini saya kembali membuka blog biasa2 ni..
ni pon dah buat construction besar besaran terhadap belog indah nian permai ini.... tukar segalanya..delete lebih seratus entry semasa zaman jahiliah..
dan malangnya aku lupa nak print screen belog lama punya template...sob sob tsk tsk :(
ok tu je.... macam akan banyak entry selepas ni kan.
.ok biasale dah on Blog balik confirm stalker kembali semula.. tapi camne nak halang dah aku yang nak berblog balik... apaa pa hal pon selamat kemabali wahai stalker juga rakan rakan sekepam sekalian,,,,,,,

p/s: gambar tu nk bagitau owner blog dah meningkat usia.. dah tak boleh tulis cara budak lepas habis spm juga cara perempuan emo lepas putus cinta




No comments: