Thursday, January 19, 2012

Kawan


Baik Baik aku janji aku tak kan meroyan asyik post pasal ...shupar juniorrr ...tapi tadi tengah scroll hal ehwal semasa politik, kemasyakatan dan tentang masyarakat sejagat... boleh pulak jari ni ter-open new tab pastu ter-open "tubeawak" ,ter-search lagu suju.. lepas tu dimalam yang sepi pi pi pak mat jual topi pipi..
Okey okey serius terdengar 2 lagu antara yang favourite  yang membolehkan aku bergenang airmata sebab rindu dekat kawan kawan.. serious... sebab makna lagu ini dan  juga lagu ni  antara peneman aku yang cukup setia ecewah... setia lah sangat time pukul 2 dah sunyi budak rumah tido aku terus  pasang playlist surah surah al-quran.. aman terus  actually  takut pon satu tenang pon satu ....time masa buat thesis dulu.. bertungkus lumus sampai  4 pagi  buat dengan gigih dengan En.Amzari yang sangat cerewet tentang ayat ayat..biar ayat tak bombastik janji effort nak tulis sendiri dan idea tu .. lagi lagi part recommendation tu. ya ampun sampai time nak jilid tu pon dia suruh tambah lagi ayat... sampai ada le yang kata aku tido lambat kerja copy paste..orang macam ni campak ke laut  bagi jerung makan je weyh.. orang berfikiran akal detak kat lutut.... dan sekarang Allah kasi cash je weyh balasan.  Dah malas nak cerita pasal suka duka taip kerah buat thesis dulu.. sekarang nak suruh korang pulak dengar lagu favourite tema persahabatan.. dengar taw.. dengar malam malam sambil bukak album album time sekolah teknik, diploma ijzah.. meraung hati nak jumpa korang yang digelar SAHABAT... tapi tak nak jumpa Rakan.. beza  okey 2 perkataan tu ...

nah dengar.....
Firts song- Shining Star....





Lagu kedua Good Person .. lagu ni lagu remark ..lagu ni lagu kira artis veteran yang nyanyi... but dorang nyanyikan balik.. lagu ni fofular.. ramai artis korea yang buat remark lagu ni... tapi bila dengar lagu ni teringat my SAHABAT ...








even cakap dorang congcencjfdlaBJHfdj  ncxsbghndss hagham nak faham melainkan baca translate.. but the song the lyric captured my heart..that's all..



Tiba -tiba malam malam buta ni PMS rindu kat korang korang weyh SAHABAT SAHABAT saya.....




                                                        daaaaaaaaaaaaaa










Tiada yang nak gaduh,Tiada yang nak tentang,Hingga rasa menjadi kering kontang


No comments: